Washington, 28. svibnja 2010. – Velike globalne tehnološke kompanije u 2009. godini povećale su izdatke za lobiranje donosi istraživanje Business Insidera.

Istraživanje koje su proveli Jay Arrow i Kamelia Angelova pokazuje kako su u protekloj godini lobističke usluge zauzele do sada najveći udio u strukturi marketinških troškova tehnoloških kompanija u SAD-u.

Najveće izdatke za lobiranje prijavili su AT&T (14,7 milijuna dolara), Comcast (12,6 milijuna dolara), Microsoft (6,7 milijuna dolara), IBM (5,5 milijuna dolara) i Google koji je potrošio 4,3 milijuna dolara što predstavlja povećanje od 44% u odnosu na 2008. godinu.

Među osam najvećih kompanija na posljednjem mjestu je Apple s potrošenih 1,5 milijuna dolara koji, iako ima nekoliko globalno poznatih brandova, nema dominantni tržišni udio u tehnološkom sektoru.

Podaci su dobiveni iz baze podataka Ministarstva pravosuđa i američkog Kongresa zahvaljujući zakonskoj regulaciji lobiranja koja obvezuje interesne skupine u SAD-u da šest puta godišnje podnose izvještaj o lobističkim aktivnostima.

Ivan Vuković

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress