Skopje, 30. rujna 2011. – Biznis Akademija Smilevski-BAS, prva institucija u Makedonija s programom menadžerskog lobiranja, predstavila je publikaciju”Uspješne makedonske poslovne priče” u kojoj je obrađena studija slučaja“Primjena lobiranja i PR u funkciji poduzetničkih odluka BIPOM-M dooel Bitola”, autora mr. Marjana Tanuševskog.

Studija slučaja prikazuje primjer uspješnog lobiranja makedonske tvrtke za korištenje obnovljivih izvora energije koja je uključivala medijsku kampanju s ciljem utjecanja na javno mnijenje u državi te direktno lobiranje prema investitorima koje je rezultiralo ugovorom za izgradnju fotovoltaične centrale u Grčkoj.

„Akademsko izučavanje osnova lobiranja i menadžerskog lobiranja za nas su poseban izazov, a to traže i studenti i zbog toga to je dio obrazovnog programa“, izjavio je prof.dr. Cvetko Smilevski, osnivač BAS Akademije iz Skopja.

“Uspješne makedonske poslovne priče” prva je knjiga u Makedoniji koja obrađuje pozitivne poduzetničke primjere kroz studije slučaja, a tiskana je od strane BAS Akademije uz potporu državne Agencije za potporu poduzetništva.

Izvor: MCL

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress