Washington, 25. siječnja 2012. – Facebook je prošle godine na lobiranje potrošio 1.35 milijuna dolara. Pitanja za koja su lobirali bili su zakoni o sigurnosnim mjerama za online zaštitu podataka u privatnoj industriji, o zaštiti podataka online, o sigurnosti korisnika interneta, zakoni za zaštitu djece na internetu i drugi.

Potrošenih 400 tisuća dolara na lobiranje u zadnjem kvartalu 2011. godine predstavlja rast od 30% u odnosu na isto razdoblje 2010., odnosno čak 85% u odnosu na zadnji kvartal 2009. godine. Dio tih sredstava otišao je i na lobiranje protiv SAPA-e i PIPA-e, kontraverznih zakona kojima se ograničava slobodno korištenje interneta.

Najveći lobisti među tehnološkim kompanijama u 2011. su Google i Microsoft s potrošenih 9,98 odnosno 7,34 milijuna dolara, a slijede ih HP, Orcle, IBM, Intel, Dell, Yahoo i Apple.

 

Autor: Ivan Vuković

Izvor: Center for Responsive Politics

Fotografija: Lobbyblog

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress