Washington, 27. rujna 2011. – Facebook je ove fiskalne godine na lobiranje već potrošio oko 550 tisuća dolara, što je značajan skok u usporedbi s 350 tisuća dolara 2010. godine, donosi Jutarnji list.

Facebook je Federalnom izbornom povjerenstvu predao svu potrebnu papirologiju za osnivanje Političkog akcijskog odbora (Political Action Committee) nazvanog FB PAC.

“FB PAC omogućit će zaposlenicima Facebooka da se i njihov glas čuje u političkim procesima i to kroz podršku kandidatima koji dijele naše ciljeve promocije stvarne vrijednosti inovacije u korist naše ekonomije te pri tome dati ljudima moć razmjenjivanja informacija kako bi svijet bio otvoreniji i povezaniji”  izjavio je glasnogovornik FB PAC-a putem javnog e-maila.

Facebook je ove fiskalne godine na lobiranje već potrošio oko 550 tisuća dolara, što je značajan skok u usporedbi s 350 tisuća dolara 2010. godine. Međutim, najpopularnija društvena mreža i dalje zaostaje za svojim konkurentima, Googleom i Microsoftom, koji su oboje ove godine u lobiranje uložili 3,5 milijuna dolara.

Osim toga, Facebook je nedavno zaposlio nekoliko republikanskih savjetnika, čime je prihvatio konzervativne smjernice koje je i Google povukao. Za Facebook to znači približavanje konzervativnoj Nacionalnoj federaciji neovisnih poduzetnika te američkoj Gospodarskoj komori.

 

Izvor: Jutarnji list

Autor: Portal Jutarnji.hr

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress