Santa Monica, California, 1. studenog 2012. – Google i Facebook nastavljaju ulagati u svoje lobističke aktivnosti u Washingtonu i u trećem tromjesječju. Internetski div uložio je svoj drugi najveći iznos u jednom tromjesečju, a društvena mreža svoj najveći iznos ikada, donosi insidegoogle.com.

Lobističke objave podnešene sredinom listopada House of Respresentativespokazuju kako je Google potrošio 4,18 milijuna dolara u trećem tromjesečju, što je 76 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Internetski gigant je u prvih devet mjeseci tekuće godine na lobističke usluge potrošio rekordnih 13,1 milijuna dolara. Za usporedbu, u 2011. godini Google je ukupno potrošio 9,68 milijuna dolara za lobiranje.

Zahvaljujući ulaganju u lobističke usluge Google-u je dopušteno testiranje i snimanje automobilom bez vozača. Kalifornija i Nevada trenutačno su jedine države na kojima se spomenuto testiranje može vršiti. Google navodi da će provedba istraživanja i uloženi napori doprinjeti kako ekonomski i financijski, tako i čovječanstvu u cijelosti. Dodaju i da su eventualne dosadašnje pogreške rezultat ljudskog faktora, a ne automobila s obzirom na visoku usavršenost tehnologije.

Facebook je potrošio gotovo milijun dolara, točnije 980.000 dolara premašujući time 960.000 potrošenih u prethodnom tromjesečju, odnosno ostvario je porast od 172 posto u odnosu na 360.000 dolara potrošenih u istom razdoblju prethodne godine. U prva tri kvartala ove godine Facebook je potrošio gotovo 2,6 milijuna dolara, dok je u 2011. za lobističe usluge bilo izdvojeno  910.000 dolara.

Ostale tehnološke kompanije koje su ulagale u lobiranje u trećem tromjesečju su sljedeće: Apple s 460.000 dolara, Amazon s 550.000 dolara te Microsoft s 1,86 milijuna dolara.

 Prijevod i prilagodba: Daria Arežina

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress