Zagreb, 13. srpnja 2009. – Hrvatsko društvo lobista održalo je jednodnevni lobistički trening „Upotreba lobiranja u cilju ostvarivanja poslovne strategije“ za djelatnike Croatia osiguranja d.d. koji je okupio 25 sudionika – izvršnih direktora, direktora sektora i direktora službi CO-a.

Cilj treninga bio je predstavljanje dometa i mogućnosti lobiranja kao sastavnog alata svake kompanije koja želi imati dobar imidž i poslovne rezultate te biti utjecajna i prisutna na mjestima gdje se donose najvažnije odluke. Zakonodavno lobiranje sastavni je dio svake ozbiljne poslovne strategije. Lobiranje omogućuje i bolju informiranost uprave tvrtke o strateški važnim informacijama koje se važne za širenje i preuzimanja.

Polaznici treninga upoznali su se s osnovama lobiranja, metodologijom lobističkog posla, lobiranjem u Bruxellesu te organizacijom lobističkog odjela unutar tvrtke kao i o lobiranju na konkretnim primjerima u realnim situacijama koje su karakteristične za osiguravajuću i reosiguravajuću industriju.

Usvojena znanja polaznici su primijenili u izradi i pripremi lobističke kampanje na primjerima lobiranja za povoljnu prilagodbu pravilima EU (Solvency II) i postepenu liberalizaciju tržišta osiguravatelja.

Lobistički „in-house“ trening jedna je u nizu aktivnosti HDL-a sukladno ciljevima i djelatnosti Društva koja uključuje organiziranje predavanja, seminara, edukativnih radionica i javnih tribina s ciljem edukacije i usavršavanja novih stručnjaka u čemu se velika važnost pridaje upravo poslovnom sektoru.

 

 

Ivan Vuković

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress