Brojevi o lobiranja u Senatu objavljeni su rano ujutro, a ukupni iznosi iz 2017. pokazuju kako industrija širi svoje utjecajne ovlasti. Zajedno, Google, Amazon, Facebook i Apple potrošili su više od 50 milijuna dolara.

Google je potrošio 18 milijuna dolara za utjecaj na niz pitanja, uključujući autonomno zakonodavstvo o vožnji i lobiranje prema novim propisima o oglašavanju na mreži. Tvrtka je potrošila nešto više od 15 milijuna dolara u 2016. godini.

Amazon je potrošio 12,8 milijuna dolara – gotovo četiri puta od ukupnog broja za 2013. – kako bi lobirao kongresu i saveznim agencijama na nizu pitanja, uključujući dronovne isporuke i porez na internet. (Vrhovni sud planira zasjedanje, vezano za središnji slučaj državnog online poreza na promet kasnije ove godine.)

Facebook je potrošio oko 11,5 milijuna dolara – povećanje od 20% u odnosu na 2016. – sa ciljem utjecanja na zakonodavce u vezi s ruskim korištenjem svoje platforme za miješanje u izborima 2016. godine i boriti se protiv dojma da je to izdavač, a ne neutralna internetska platforma.

Apple je potrošio 7 milijuna dolara za obrazovanje zakonodavaca o važnosti snažnog šifriranja i poreznoj reformi i useljavanju.
Tehnološka industrija tradicionalno je tražila presudnu politiku od federalnih regulatora, ali taj je pristup postao sve nepraktičniji jer internet obuhvaća sve veći udio gospodarstva. Ipak, tehnološka industrija troši mnogo manje na lobiranje od ostalih industrija poput lijekova, osiguranja i energije.

Izvor: https://www.fastcompany.com/40520529/big-tech-lobbying-spree-heres-how-much-apple-amazon-and-others-gave-d-c-in-2017

© Copyright 2014. Powered by WordPress