Barcelona, 12. svibnja 2010. – Lobiranje i PR industriju očekuje opravak u ovoj godini zaključak je istraživanja Međunarodne komunikacijske konzultantske organizacije (ICCO) provedenog tijekom travnja u 24 zemlje Europe, Sjeverne i Južne Amerike, Afrike i Indiji.

Ova će godina na globalnoj razini biti bolja od lanjske, a obilježit će je preusmjeravanje dijela kompanijskih budžeta iz klasičnog marketinga u PR i lobiranje.

Jedan od razloga rasta u ovoj godini navodi se potreba mnogih tvrtki da poprave svoju sliku u javnosti nakon što su zbog krize izgubile povjerenje klijenata, dioničara i zaposlenika. Lobiranje i PR stoga bi trebali imati ključnu ulogu u pridobivanju povjerenja državnih tijela, ali i financijskih institucija koje čine okosnicu poslovne zajednice, navodi Business.hr.

Provedeno istraživanje navodi kako najveće izglede za rast imaju korporativne komunikacije, krizni menadžment, digitalne komunikacije, zdravstvo te javni poslovi odnosno lobiranje što je direktno povezano s gospodarskim oporavkom na globalnoj razini.

Lobiranje ima odličnu perspektivu u Austriji, Belgiji, Brazilu, Češkoj, Danskoj, Francuskoj, Indiji, Rusiji, Španjolskoj i SAD-u, dok nijedna od 24 zemlje u kojoj je provedeno istraživanje ne očekuje smanjenu potrebu za lobističkim uslugama.

Ivan Vuković

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress