Ured Zaklade “Konrad Adenauer Stiftung” u Makedoniji promovirao je svoje najnovije izdanje, publikacija pod nazivom “Vještine za komuniciranje i lobiranje” čiji autori su dr. Jasmina Mironski i dr. Marjan Tanuševski. Priručnik je namijenjen vjerskim zajednicama u Makedoniji, tj. sektorima za odnose s javnošću i tiskan je na makedonskom i albanskom jeziku.

Prvi dio publikacije posvećen je odnosima s javnošću te vještinama komuniciranja u medijima, a drugi dio odnosi se na vještine lobiranja i lobiranje vjerskih zajednica u praksi.

„Transparentno lobiranje je od velikog značaja za svaku vjersku zajednicu. Europski registar transparentnosti pokazuje da postoji interes i da je registrirano vise od 40 organizacija koje zastupaju crkve i vjerske zajednice (http://ec.europa.eu/transparencyregister). Crkve i vjerske zajednice mogu registrirati svoja predstavništva, pravne subjekte, urede ili mreže koje lobiranjem mogu koristiti sredstava EU fondova. Zbog toga je važno znati kako se lobira i to je privuklo veliku pozornost kod predstavnika vjerskih zajednica“, izjavio je dr. Marjan Tanuševski, voditelj Makedonskog centra za lobiranje.

Izvor: Makedonski centar za lobiranje (MCL), Bitola

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress