Bruxelles, 05. lipnja 2013. – Glavno pitanje kojim se ovaj vodič bavi jest kako utjecati u Bruxellesu, a Gueguen je u odgovor uložio 30 godina svog iskustva.

Iako je ovo treće izdanje na engleskom jeziku, najavljeno je i njeno objavljivanje na hrtvatskom, češkom, rumunjskom, ruskom, srpskom, slovenskom i ukrajinskom jeziku.

Knjiga je namijenjena nevladinom sektoru, poslovnjacima, lobistima, ali i onima koje se lobira. Vodič je podijeljen na tri dijela – prvi dio knjige pruža uvid u strukturu europskog lobiranja: od generalnog pregleda europskih strukovnih udruženja (european trade associations), njihova načina rada i evaluacije učinka, preko NGO sektora i europskih sindikata pa sve do reprezentiranja poduzeća u prijestolnici Europe.

Drugi dio knjige bavi se alatima lobiranja. To su prije svega praćenje zakonodavstva (legislative monitoring), business intelligence, mreža suradnje, komunikacija s institucijama te novinarstvo odnosno suradnja s medijima.

Treći dio bavi se konkretnim lobističkim strategijama. Gueguen objašnjava postojeće strategije, koju odabrati i kako ju primjeniti, važnost pripreme u nastupu i komunikaciji kao i važnosti raznih koalicija te se na samom kraju dotiče i važnosti etičkog djelovanja.

Kako bi cijeli proces bio bliži čitatelju, knjiga obiluje više ili manje uspješnim primjerima lobiranja iz Bruxellesa.

 

Knjiga: Europsko lobiranje
Autor: Daria Arežina
Fotografija: Nacional

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress