Washington, 19. studenog 2012. – Lobisti iz Drinker Biddle&Reath tima za odnose s vladom – predsjednica Ilisa Halpern Paul, Julie Allen i Erin Morton – podijelili su neke od savjeta kako efikasno lobirati članove Kongresa i njihovo osoblje, donosi The Washington Post.

DA

Naučiti akronime kongresnog osoblja. Primjerice: COS- chief of staff, LD-legislative director, LA- legislative assistant, LC- legislative correspodent.

Tretirati svo osoblje s jednakim poštovanjem. Današnji asistent sutra bi mogao biti šef osoblja. I početnike treba tretirati kao da su seniori.

Pripremiti govor konciznog sadržaja od kuda ste, čime se bavite, kojim zajednicama služite, koliko imate zaposlenih i kako će predložene odluke utjecati na vaše poduzeće u specifičnim uvjetima, poput otpuštanja ili smanjenja usluga potrošačima.

Pripremiti osobnu dogodovštinu ili dvije o svom poslu ili zaposlenicima. „Ispričajte priču koje će se sjetiti,“ kaže Morton.

Budite pripravni za sastanak u hodniku, kafiću ili kojem drugom mjestu umjesto ureda. Mjesto je ograničeno i mnogo je sastanaka oko vas.

Zatražite posjetnicu, broj telefona te upitajte preferirani način komunikacije kako bi mogli nastaviti pregovore.

NE

Ne prijetiti članu Kongresa govoreći da bi vas trebali podržati jer ste glasovali za njih ili doprinjeli kampanji.

Ne nositi oštre predmete u zgradu Kongresa. Kao i na aerodromu, na ulazu su detektori metala.

Ne pružajte informativne brošure na početku, već na kraju. Pročitat će brošuru radije nego saslušati do kraja ili iskoristiti kao izliku kako bi skratili sastanak. Čekajte do završetka termina kako bi im ostavili dodatne materijale.

Autor: Catherine Ho
 Prijevod i prilagodba: Daria Arežina

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress