Washington, 27. srpnja 2012. – Internetski giganti Google, Amazon, eBay i Facebook formirat će organizaciju za lobiranje s drugim online kompanijama kako bi utjecali na politička i regulatorna pitanja u Washingtonu, donosiseebiz.eu.

Organizacija, pod nazivom “Udruženje interneta”, počet će s radom u rujnu i djelovat će kao jedinstven glas velikih internetskih kompanija, kazao je njen predsjednik Michael Beckerman.

Beckerman je bivši savjetnik komisije američkog Predstavničkog doma za energiju i financije. Internetske kompanije u posljednje vrijeme lobirale su političare o pitanjima olakšavanja vizne politike kako bi zaposlili radnike iz inozemstva.

Također, vodile su se diskusije o porezu, privatnosti i sigurnosti na internetu.

“Želimo educirati zakonodavce o utjecaju interneta u njihovim izbornim jedinicama”, kazao je Beckerman.

“U rujnu ćemo početi s radom i objaviti koje su kompanije naši članovi, te predstaviti naše stavove o raznim temama.”

Google i Facebook u posljednje vrijeme odvajaju sve više novca za lobiranje u Washingtonu.

Google, najpopularniji web pretraživač, povećao je potrošnju na federalno lobiranje za 90 posto, potrošivši 3,92 milijuna dolara u drugom kvartalu kako bi lobirao Kongres, Bijelu kuću i razne federalne agencije, prema podacima regulatornih agencija. Kompanija je lobirala dužnosnike u Federalnoj trgovinskoj komisiji, Federalnoj komisiji za komunikacije i Ministarstvu finansija SAD-a.

Facebook je povećao potrošnju na lobiranje za 200 posto u drugom kvartalu. Ova kompanija potrošila je 960.000 dolara na pitanja poput privatnosti na internetu i reformu imigracijske politike.

Najveća društvena mreža na svijetu, koja ima 900 milijuna korisnika, priopćila je da je lobirala zakonodavce o strukturi tržišta i trgovinom dionicama.

eBay je potrošio 400.600 dolara na lobiranje u drugom kvartalu, što je za 10 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Amazon je potrošio 690.000 u drugom kvartalu, oko 25 posto više nego u istom razdoblju 2011., a teme lobiranja bile su porez, privatnost i reklamiranje.

 

Izvor: SEEbiz
Fotografija: Wikimedia
Uredila: Daria Arežina

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress