Lobiranje je umjetnost korištenja utjecaja za promicanje interesa organizacije ili uzroka. Kao struka, lobiranje obično uključuje rad za privatnu tvrtku i redovito se sastaje sa čelnicima zajednice i političkim dužnosnicima. Neki se ljudi bave lobiranjem radi promicanja potreba neprofitnih organizacija ili društvenih uzroka. Karijera u lobiranju obično zahtijeva stupanj prvostupnika u poslovanju, politologiji, marketingu, odnosa s javnošću ili srodnim područjem.

Odnosi s javnošću

Lobiranje se općenito smatra dijelom plana za odnose s javnošću tvrtke. Lobisti su primarni pokretač učinkovitih PR-a za neke organizacije. Ova vještina uključuje projektiranje profesionalne slike za tvrtku, a također izgradnju odnosa s voditeljima koji mogu pomoći u promicanju interesa tvrtke. Lobisti koriste sudjelovanje u aktivnostima zajednice, te događaji i interakcije s čelnicima i građanima kao kanalima za odnose s javnošću.

Analitika

Lobisti provode dosta vremena istražujući teme i vijesti koje se odnose na tvrtke i uzroke koje predstavljaju. Biti dobro upućen u pitanja dana i onih koji utječu na njihove poslodavce ili posebno uzrokuje, nužno je kako bi bili učinkovit lobist. Na primjer, članak “USA Today” iz lipnja 2005. godine pohvalio je rock zvijezdu Bona zbog snažnog poznavanja problema i standarda koji postavlja za lobiranje u ime siromašnih i populacije pogođene AIDS-om. Lobisti također koriste svoje analitičke vještine kako bi odlučili najbolje vrijeme, mjesto i pristup koristiti prilikom susreta s političkim vođom.

Izgradnja odnosa

Sposobnost izgradnje snažnih odnosa pomaže lobistima izgraditi stalnu potporu mnogih istih čelnika. To pojednostavljuje pitanja kada se pojavljuju novi problemi, jer lobist može iskoristiti svoje temeljne odnose kako bi pomogao u izgradnji zamaha za neki uzrok. Šarm, osobnost i interpersonalne vještine pomažu u ovoj kritičnoj ulozi. Razumijevanje političkih i voditelja zajednice ključni su utjecaji i usredotočivanje na te odnose prvi su glavni elementi uspjeha.

Prodaja

Lobisti su profesionalni uvjeritelji. Oni su prodavači koji prodaju ideje i poruke, a ne proizvode. Na primjer, lobisti za proizvođače pištolja moraju uvjeriti političke čelnike o tome zašto su kontrole topničkog oružja dobre za društvo, posao i, naposljetku, za njih kao političare. Bez sposobnosti uvjeravanja dužnosnika na promicanje interesa njihovih organizacija, lobisti nude malu vrijednost. Lobisti su na snazi ​​samo kada mogu učinkovito objasniti vrijednost njihovih gledišta da utječu na političke i vođe zajednice.

Izvor: https://work.chron.com/skills-lobby-work-7767.html

© Copyright 2014. Powered by WordPress