Washington D.C., 24. veljače 2009. – Veliki broj lobističkih tvrtki s K Streeta prijavio je porast broja novih klijenata. Za relativno loše poslovne rezultate u 2008. godini okrivljene su recesija i predsjednička kampanja zbog kojih Kongres nije zasjedao veći dio druge polovice godine.

Od izbora 4. studenog nekoliko top tvrtki prijavilo je značajan porast broja klijenata koji prelazi rast kakav je zabilježen proteklih post-izbornih ciklusa. Lobisti smatraju kako je za to odgovoran paket poticajnih mjera i očekivane političke borbe vezane za energiju, zdravstvo te financijske usluge.

Lobistička tvrtka Holland&Knight prijavila je čak pedeset novih klijenata u razdoblju od izbora do 20. veljače. Samo za usporedbu, u tom su razdoblju nakon izbora 2004. godine prijavili trinaest, a 2000. godine tek devet klijenata.

Uzduž K Streeta posao cvijeta unatoč činjenici da je predsjednik Obama postrožio etička pravila i fenomen okretnih vrata (prelazak gospodarstvenika koji raspolažu informacijama u politiku i obrnuto), a sve kako bi smanjio pokušaje utjecanja na svoju administraciju.

Veliki interes za lobiranje u Washingtonu potaknula je i Vladina intervencija na tržište prije samih izbora, stoga su mnogi zainteresirani za rani početak djelovanja nakon izbora.

Dosada je zbog Busheve administracije djelovanje većinski demokratskog Kongresa bilo ograničeno, a kako je poznato da demokrati vole donositi nove zakone očekuje se povećani opseg novog zakonodavstva.

Iako su zasada prognoze optimistične, neki lobisti smatraju da je potreban oprez zbog sveopće nesigurnosti koja trenutno obilježava globalnu i američku ekonomiju.

Priredio: Natko Vlahović

Galerija

Gallery

Newsletter


© Copyright 2014. Powered by WordPress